četrtek, 1. september 2011

Vtisi z literarne šole v Rogaški Slatini

Ne dobiš, kar želiš, dobiš, kar si
s temi besedami  Wayne Dyerja smo udeleženci literarne šole v organizaciji JSKD in revije Mentor - bilo nas je 13- začeli tridnevno literarno druženje in učenje v Rogaški Slatini. V ekstremno vročem brezzračnem vremenu smo ob skrbnem mentorstvu priznanih literarno publicističnih imen in ob budnem očesu gospe Dragice Breskvar intenzivno sledili tehnikam nastopanja v javnosti, se plemenitili ob predavateljski vnemi Davida Bedrača, Andreja Makuca in Marijana Pušavca ter se poglabljali v razmišljanja o tem, kaj je vrednost napisanega in kako jo doseči. Mentoricama Vidi Mokrin Pauer ter Cvetki Bevc gre vsa pohvala.
Vrhunec dogajanja za udeležence pa je bil obisk ptujskega festivala pesmi in vina, ki se je prav v teh dneh sklenil z nastopi domačih in tujih pesnikov. Pesniki, udeleženci literarne šole smo dobili priložnost predstaviti svojo poezijo na odprtem branju na Vrazovem trgu sredi Ptuja. Nastopilo nas je pet. Bil je enkraten občutek. Le škoda, da nismo ostali do večera, ko bi prisluhnili velikemu pesniškemu branju ob moderatorstvu Jelke Ciglenečki.
Sicer pa se je festivalsko dogajanje na Ptuju odvijalo tudi v drugačnih umetniških žanrih na različnih lokacijah in je trajalo ves teden.   
Omenjenega strokovnega izpopolnjevanja sva se udeležili Stanka Žitnik in Andrejka Jereb. 
Za POKUŠINO pošiljam humorno pesem z naslovom OGLEDALO, ki sem jo prebrala na Ptuju.

Tako je naneslo, da sem ogledalo.
Kakšna čast!
Ljubim se, ko me ponosljaš v notranjost.
Grenkočutne sladkosti me obhajajo.
Kako se svetijo meziva tvojih oblin!
Ovijem te okoli pasu,
v boke te stisnem,
vse vešče dvomov ti prepodim.
Včasih se želiš skriti,
a vedno znova te privlačim.
Zakaj bi te bilo strah?
Tvoj tolažnik sem,
ko sikajo črna žrela iz tvojih kožnih gub.
Moraš priznati, da imam smisel za finese.
Kako da ne opaziš, ko ti pomežiknem,
kadar imaš postrani kravato ali odpet šlic.
Namesto dobrohotnega otipa
mi nameniš zgrbljeno čelo
in prhneš izpod pleše,
da se ti stresejo podočnjaki.

Bedna kreatura sem,
če nihče ne vidi mojega obraza.
Dahni vame vsaj svoje ime.
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar