sobota, 27. julij 2013

Ivani Gantar prva nagrada

Dobre novice o dosežkih članov našega literarnega društva v teh vročih poletnih mesecih še kar prihajajo.  Razumljivo je, da so v prvi vrsti srečni posamezniki, veselimo pa se z njimi vsi člani. Ob letošnjem Evropskem letu državljanov je bil razpisan Literarni natečaj za starejše. Izbirali so lahko med tremi temami.
Ivana Gantar je izbrala temo Kako smo se igrali nekoč, kako se igrajo moji vnuki danes. Njena zgodba, poimenovala jo je Čez sto svetlobnih let ...  je dosegla prvo mesto.

Podelitev priznanj z branjem odlomkov nagrajenih prispevkov bo 3. oktobra v Cankarjevem domu v Ljubljani.

Zgodbo lahko preberete tukaj.

Irena Cigale

PS. Po kuloarjih govori se naokrog, da bodo v kratkem izšle še vsaj tri knjige naših članov. A naj ostanejo njihova imena za zdaj skivnost.

4 komentarji:

  1. Moje čestitke Ivana, sama sem nekaj poslala na temo voda in medgeneracijsko sodelovanje, pa zgleda da komisiji ni bilo všeč, bom poikusila še drugič

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Dragica za čestitke. Ti po pravici povem, da sem 1. mesto vse prej kot pričakovala in je zame veliko presenečenje.
      Je pa vsa pripoved popolnoma resnična in napisana po tedanjem in sedanjem občutenju dogodkov.

      Izbriši
  2. Čestitke tudi od mene Ivana :) Zgodbo sem prebrala in všeč mi je.

    Sama sem na natečaj preprosto pozabila, kljub temu, da sem imela napisano zgodbo, ki bi verjetno sodila v eno od tem. Nič hudega, pa naslednjič :)

    Lp, Lea

    OdgovoriIzbriši
  3. Preveč samokritična si. Malce pa le vsak pricakuje uspeh, če napiše lepo zgodbo. Ti, nona! Čestitam!
    Tudi jaz sem napisala zgodbo, v raztresenosti, ki je moja značilnost, pa poleg nje niti enega podstka o sebi, neizpolnjeno anketo. Tolaži me, da ni bila konkurenčna tvoji.

    Vesela sem tudi, da je Dragica na nek način uvedla našo spletno stran v komentarje. Vsaj nadejam se.

    Irena

    OdgovoriIzbriši