četrtek, 23. januar 2014


Zbornik Zaris v čas 2013 je natisnjen. Člani, ki ste objavili svoje prispevke, ga lahko dobite pri predsednici. Uradno bo izšel sredi naslednjega meseca.

I&M Cigale

18 komentarjev:

  1. Vsem, ki ste se trudili, da so naša besedila dobila tako lepe platnice čestitke in prav je , da napišem tudi najlepša hvala za ves trud in vloženo delo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, Dragica. Samo ti si našla lepe besede. Predsednica jih je pobrala brez zahvale. Komentirala ni niti pozneje.
    Čisto pomanjkanje srčne kulture.

    Irena

    OdgovoriIzbriši
  3. Kdo se meni kdaj zahvali za moje delo? Delam, kar dekam za kazen, plačilo ali kar tako, ker nekdo to mora?

    OdgovoriIzbriši
  4. Zahvala vsem, ki so kakorkoli pripomogli, da je zbornik ugledal luč je zapisana v kronologiji zbornika, Da se je za isto stvar treba večkrat zahvaliti, pa nisem pričakovala.
    Kdor bi rad vedel kaj več o srčni kulturi lahko bere komentarje.
    Marsikaj sem že naredila za društvo, veliko sem vanj prispevala lastneih sredstev in še nisem zahtevala od nikogar nobene zahvale. Kar naredim za društvo, delam prostovoljno, nisem tiste sorte človek, ki bi nekaj prispevala in potem zahtevala, da to oznanjajo zvonovi.
    Če kdo trdi, da sem zaradi tega brez srčne kulture, povem, da takšne ne maram in bom ostala kar pri svoji.
    Čas bi bil, da se ustavi zdraharstvo, ker to ne pelje nikamor.

    OdgovoriIzbriši
  5. "Potrpežljiv moraš biti z vsemi, najbolj pa samim seboj."
    Sv. Frančišek

    OdgovoriIzbriši
  6. Gospod ali gospa Anonimni, lepše bi bilo, če bi se upali podpisati;
    saj prav potrpežljivost me rešuje, sicer bi svoje predsedovanje že vrgla kot puško v koruzo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsem v vednost, slavo nam bodo peli po smrti. Le tistim ne, ki jo želijo že danes. Od takrat, ko sem v čitanki prvič prebrala stavek: "Napuh, je začivkala sinička!" od takrat mi ta skriti nauk ne gre iz glave in vsakič, ko se kdo vzpenja po lestvi na vrh, mi pride na misel. Vem, da vsako dobro delo pohvalno kroži med ljudmi, čeprav se osebi ne hodijo klanjati. Če bi se vsi zavedali, kako kratkega diha je vrh, na katerega zlezeš in hvala, ki je največkrat izsiljena, bi se z njo ne ukvarjali. Dobro delo se samo hvali, tako so bili že v antiki modri ljudje, danes pa ... Ljudje vzemite se v roke in molče delajte, kar vam narekuje srce. Molče in dobro. Hvala nikogar ne nasiti. Nobene stvari nisem naredila za pohvalo ali, da bi se s tem hvalila, ampak zato, ker je moj notranji jaz tako narekoval in sem srečna in boste tudi vsi, ki delate molče. Vedno se bolj sliši tistega iz ozadja. Lepše zveni glas oddaljenega zvona. Ne sprava, danes je na vrsti družitev. V našem društvu je bilo že preveč nevoščljivosti, nekaj jo je sicer odpadlo, ampak vidim, da tisto seme še vedno raznaša veter. Ne pustimo, da pade na naša tla! kar se tiče anonimnosti, je najbolj nizkotna stran človeka in znak njegove šibkosti. Ana Balantič

      Izbriši
  7. Ana, hvala ti za tako globoke misli. Pod vsako besedo posebej bi se podpisala.
    Pustimo stvari prosto pot, čas odpre še tako zaloputnjena vrata, tudi v mojo bližino in srce.
    Blagor ubogim po duši ...
    Kar pa se tiče anoninmnega zapisa, pa bom povedala, da se mi je avtor oglasil in sva zgladila valovite misli.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lep pozdrav!
    Danes je moj dan lepih misli. Še eno bom napisala:
    "Zavpij in slišali te bodo vsi. Zašepetaj in slišali te bodo najbljižji.
    Molči in tvoj najboljši prijatelj bo slišal, kaj si povedal." Linda MacFarlane
    Slavica Uršič
    Se opravičujem za misel pod katero se nisem podpisala. Ne zanalašč. Z Ivano sva se že pomenili. Vsem želim vse lepo in dobro.

    OdgovoriIzbriši
  9. Samo pojasnilo. Z zahvalo sem mislila Marka, ki mu je Ivana ni privoščila, ko jih je šel iskat v tiskarno in jih pripeljal v Idrijo. Še posebno ne, ker dobro ve, da je vedno društvu po svojih močeh pomagal. O vsebini bomo debatirali, ali pa boste, ko bo zbornik prebran.

    Irena

    OdgovoriIzbriši
  10. V tiskarno, ki je tiskala zbornik sem poslala naročilnico, kamor sem napisala kraj dostave moj naslov v Cerknem.
    Zakaj jih je torej Marko prevzel in pripeljal v Idrijo ne vem, s tem je naredil uslugo tiskarju in kvečjemu od njega bi lahko pričakoval zahvalo. Ampak kakorkoli že, jaz osebno sem se Marku zahvalila, ko smo preložili zbornike iz njegovega v naš avto, čeprav sem morala po njih v Idrijo. To je potrdil tudi Vinko, ki je bil zraven, ali me je Marko slišal ali ne, pa ne vem.
    Ali je lažje blatiti druge, kot stvari postaviti na svoje mesto?

    OdgovoriIzbriši
  11. Iz tiskarne so sporočili, da so natisnjeni in naj jih pridemo iskat. Nihče ni omenil, da je Ivanka kaj napisala.

    Irena

    OdgovoriIzbriši
  12. Na kopiji naročilnice je dokaz, da je to tako bilo. Lahko si ogledate original tudi pri tiskarju.
    Sicer pa gre zbolj za preslišano zahvalo Marku iz moje strani, čeprav je zbornik last vsakega člana društva in meni osebno ni bila narejena nikakršna usluga.

    OdgovoriIzbriši
  13. Marko je naredil uslugo društvu. Če je bila taka naročilnica, bi nas morala o tem obvestiti. Doslej je potekalo tako kot letos.

    Irena

    OdgovoriIzbriši
  14. Vsi vemo, da je Marko Literarnemu društvu Ris pripravljen vsak hip stopiti naproti in zato smo mu prav gotovo zelo hvaležni. Velikokrat smo mu tudi že rekli HVALA in ni se težko zahvaliti vsakokrat posebej in tako sem ob prevzemu paketov tudi storila, mi je pa žal, če je to preslišal.

    Doslej ste jemali iz tiskarne zbornike zato, ker ste vsako leto poskrbeli tudi za razdelitev med člane, jih ovili s trakci in napisali imena. Letos to ne poteka tako, zato sem na naročilnico napisala dostavo na moj naslov.
    Upam, da opišem stvar dovolj jasno in se bo polemika vendarle zaključila.



    OdgovoriIzbriši
  15. Nihče me ni vprašal, če mora zbornike dvigniti in realicije tiskarna-družina Cigale ne poznam, ker vam je bilo doslej to popolnoma prepuščeno.
    Rečeno mi je bilo, da bom od tiskarne naprej morala sama poskrbeti za razdelitev zbornikov, tudi nisem pričakovala, da boste pakete v tiskarno prevzeli. Skratka, nisem vam rekla, da to morate storiti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  17. ŽIVLJENJEE JE KOT MATEMATIKA:
    - prijatelje seštevamo,
    - težave odštevamo,
    -srečo množim
    - žalost delimo

    Ta napis me je pozdravil v avli Doma za starejše ZIMZELEN v Topolšici.
    Ste se danes že nasmejali?

    Zazvoni telefon in Mihec dvigne slušalko. Na drugi strani se zasliši moški glas:
    "Je očka doma?
    "Ne, ga ni."
    "Kdaj pa bo prišel?"
    "Ne vem. Ponavadi ga prineso okrog polnoči.

    Povejte ga naprej
    Slavica Uršič

    OdgovoriIzbriši