sobota, 6. oktober 2012

Branja Marte Šavli

Branje
DU-Podbrdo

V torek, 11.9. sem bila povabljena v DU-Podbrdo, kjer sem oskrbovancem brala.
Prebrala sem nekaj pesmi in nekaj svojih kratkih zgodbic, ki sem jih naslovila »Drobtinice«.
Del drobtinic opisuje mojo mladost, del pa zgodbe iz moje službe.
Ker sem opravljala delo negovalke v domu, so tem zgodbicam oskrbovanci še posebno pozorno prisluhnili.
Na koncu smo z pomočjo prostovoljk, ki obiskujejo oskrbovance
še zapeli.
V zahvalo sem prejela šopek rožic, ki so delo njihovih marljivih rok.




Vas Bača pri Podbrdu

V nedeljo, 26.9. je v vasici Bača pri Podbrdu društvo »Baška dediščina« odkrilo pomnik hribovskim materam. Sliko, iz peska je naredila slikarka Stanka Golob.
Po odkritju je sledil kulturni program, v katerem sem tudi sama sodelovala z črtico »Žuljave dlani na kraški zemlji.«



MARTA ŠAVLI

Ni komentarjev:

Objavite komentar