torek, 26. marec 2013

Dan poezije


Letos so se kar vrstili dogodki ob dnevu poezije. Vsak je lahko izbiral med prireditvami, kjer so bili izvajalci prijatelji in znanci. Nekaj se nas je tudi predstavilo v nam najbližjem kraju.
Izbrala sem Medvode.
Srečanje bralnega društva v knjižnici je bilo razdeljeno na dva dela.
V prvem je voditeljica predstavila novejše pesniške zbirke. Od lažjih, namenjenih najmlajšim, do zahtevnih, namenjenih izkušenim bralcem poezije.
Delo je potekalo tako, da je vsak izmed nas prebral naključno izbrano pesem novejšega datuma, pesnika(ce), ki jo bolje pozna. Samostojno je opredelil, kateri starosti in zahtevnosti bralca je namenjena, kdaj je izšla, je bil pomemben podatek, veliko pozornosti je bil deležen ilustrator. Ostali smo svoje vedenje dodali.
V drugem delu smo predstavili svoje pesmi in pesmi svojih najljubših pesnikov. Prav gotovo sem izbrala pesnike našega društva. Nismo bili zbrani pesniki, niti ne prozaisti, pač pa ljubitelji slovenske pisane besede. Moja pesem Obračun je bila deležna več pozornosti, kot si jo je zaslužila. Pesmi članov  društva so očitno dopadljive. Brala sem samo to, kar  ste mi prej dovolili. Izjema je bila Ana Balantič. Nisem je prej prosila, ker je načeloma proti temu, da pesmi ne berejo avtorji. Toda nekdo je izbral njenega svaka, zato me je jezik preveč srbel in upam, da mi Ana ne bo zamerila.
Naj omenim, da je prisotne najbolj zanimalo delovanje Literarnega društva RIS iz Idrije.
Vsega ni bilo mogoče našteti, zato sem knjižnici podarila letošnji zbornik Zaris v čas 2012, kjer bo vsak lahko prebral, kar ga zanima.

Irena Cigale

Ni komentarjev:

Objavite komentar