petek, 9. april 2010

Slavica Uršič

Rodila sem se 27.7.1956, obiskovala prva dva razreda osnovne šole v Sp. Idriji, nato po preselitvi v Idriji, kjer sem tudi končala 4 razrede gimnazije.
Zmeraj sem rada brala. Pisati za objavo pa sem pričela leta 2005 in sicer so bili prvi literarni prispevki objavljeni v glasilu MOZAIK.
Prvo - meni izredno drago nagrado - pa sem prejela leta 2008 in sicer je bila moja zgodbica zmagovalna zgodba literarnega natečaja Zgodbe iz knjižnice, njen naslov pa je Knjižnica na Trgu št. 3.
Na natečaju Društva narodov za ZN za Slovenijo UNAS z naslovom: S PRAVLJICO NA POTI DO URESNIČEVANJA MILENIJSKIH RAZVOJIH CILJEV sem sodelovala s pravljico z naslovom Pogumni otroci iz vasi Tošua in njihov srebrni napev in prejela Priznanje. Tudi kakšno pesem napišem. Na natečaju za izvirno ljubezensko pesem KŠD Rojanski Krpan je bila moja pesem ocenjena z visoko oceno.
Dve moji zgodbici pa sta objavljeni tudi v reviji Prepletanja - glasilo Doma starejših občanov Idrija.

Ni komentarjev:

Objavite komentar