petek, 9. april 2010

Rafael Terpin (ni več član)

Rafael Terpin, akademski slikar in rovtarski krajinar. Rojen 10. 9. 1944 v Idriji. Leta 1969 diplomiral na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Dvaintrideset let poučeval likovno vzgojo na osnovni šoli v Cerknem – in zraven še slikal. Po letu 2004 sem se vse bolj posvečal slikanju in občasno tudi pisanju. Obhodil sem mnogo domačih gričev, v očeh mi je obležalo brez konca rož in dreves. Od nekdaj sem ves povezan s krajino in z vsem, kar se v njej dogaja. Sem stalni sodelavec Planinskega vestnika in Idrijskih razgledov. Doslej sem kot avtor ali soavtor sodeloval pri izdaji šestih knjig: Dom mojih prednikov I. (1998) in II. (2008), Stara Idrija v linorezu (2001), Ugriznma u kalina (2004), Klanec do doma (2007) in Zaris v čas (2009).

Pišem le takrat, kadar se mi utrže in le tisto, kar se mi zahoče. Prisegam na dober in čist slovenski jezik. Besede naj pojejo, ne le govorijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar